Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Περιμένατε να αναλάβουμε την ευθύνη για την αναστάτωση με τα απολυτήρια; Γιατί πότε την αναλάβαμεστο παρελθόν;

“ Ούτις”

Κι ήμουνα, που λέτε συντρόφια μου, αραγμένος πίσω από τη γραφειάρα μου- ούτε ο Ομπάμα δεν έχει τέτοιο, καθότι αυτούνος είναι καπιταλιστής, ενώ εμείς είμαστε αριστεροί κι έχουμε σούπερ καπιταλιστικά γούστα, του κερατά που λέει ο λόγος- βυθισμένος στην ακριβή δερμάτινη πολυθρόνα μου και τον είχα πάρει λιγουλάκι. Μην πάει, ρε μινάρες, το μυαλό σας στο πονηρό. Τον ύπνο εννοώ. Γιατί όπως είναι γνωστό έχω αδυναμία σε δύο πράγματα: το καλό φαγητό και στον αναζωογονητικό ύπνο. Και επειδή με αναζωογονεί, όπου βρίσκω ευκαιρία τον παίρνω τον υπνάκο μου. Στα έδρανα της βουλής, στο κάθισμα της καφετέριας, στην πολυθρόνα του υπουργείου, στο κάθισμα του υπουργικού συμβουλίου αφήνομαι στην αγκαλιά του Μορφέως, βεβαίως, βεβαίως.
Και πάνω που τον είχα πάρει- το τονίζω, ρε χλεμίτζουρες, τον ύπνο- κι έβλεπα ένα θαυμάσιο όνειρο, πως είχα, λέει, ένα καλοψημένο γουρουνόπουλο μπροστά μου, με μια πετσούλα μούρλια, ακούω ένα τοκ- τοκ. Τι στο Βελζεβούλη, λέω- καθότι ως γνωστό τοις πάσι εμείς οι αριστεροί είμαστε άθεοι, (τώρα γιατί; μη με ρωτάτε, ούτε κι εμείς ξέρουμε, έτσι από παράδοση) πότε πρόλαβα και ρεύτηκα; Γιατί ούτε καν το μισό χοιρίδιο δεν είχα προκάνει να χλαπακιάσω, ούτε κοκα- κόλα είχα πιεί. Μπορεί αυτό το βαθυκόκκινο υγρό να είναι αμερικάνικο, αλλά το αγαπάω, γιατί με ανακουφίζει πολλαπλά. Απανωτά ξαναματακούω και δεύτερο τοκ- τοκ. Ανοίγω το ένα βλέφαρο- το άλλο ερμητικά κλειστό για να μη χάσω την επαφή με τη μεγάλη μου αγάπη- κι ακούω και τρίτο τοκ- τοκ. Ε ρε, π@ύστη μου, λέω, κι άφησα στο μέση το γουρουνόπουλο. Ανοίγω και το άλλο βλέφαρο και από το στόμα μου βγαίνει κάτι μεταξύ χασμουρητού και «εμπρός». Κάπως έτσι: «Αααεεαααα, ομπρόςςςςςς».

Η συνέχεια >>>VagiaBlog…

Ανοίγει, το λοιπόν, η πόρτα και προβάλλει η γραμματέας μου. Κούκλα! Και κολλούσε κάτι αφίσες, μούρλια, για το κόμμα. Από γνώσεις; Ε, καλά! Είχε απολυτήριο από Τεχνικό Λύκειο. Έτσι για να νιώθω ανώτερος, αφού εγώ απολυτήριο από Γενικό Λύκειο. Ήταν κατακίτρινη- κάτι μεταξύ λεμονιού Κορίνθου και μπανάνας Chikita- και με τρεμουλιαστή φωνή μου ψέλλισε:
«Υπουργέ μου, τα κάναμε αιδοίον».
Την παραδέχομαι, ρε συντρόφια. Έχει τρόπους αυτή η Συριζού συντρόφισσα. Μπορεί πρώτα να ήταν λαντσέρισσα σε πιτογυράδικο, αλλά έχει ένα επίπεδο. Δεν χρησιμοποιεί λαϊκές εκφράσεις, γιατί είμαστε πιά εξουσία και υπηρετούμε τη μπουρζουαζία. Το λαό τον έχουμε γραμμένο. Που λέτε, τώρα που ήταν σε εξέχουσα θέση, δεν της πήγαινε να πει «μ@υνί». Γκουγκλάρισε τη λέξη και βρήκε πως οι πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν τη λέξη «αιδοίον». Γαμώτο μου, κι εγώ πιέζομαι από τα μεγάλα αφεντικά να καταργήσω τα αρχαία σαν μάθημα στο Γυμνάσιο.
«Γιατί, μωρή, τα σκατώσαμε;» τη ρώτησα.
«Σύντροφε υπουργέ» μου απαντάει, «αυτοί οι άσχετοι, που βάλαμε στη θέση εκείνων που γνώριζαν, έφτιαξαν απολυτήρια μ@λ@κίες. Μπλέξανε τα μπούτια τους και έβαλαν στο σύστημα του υπουργείου άρες- μάρες κουκουνάρες». Τα σχολεία, που είναι υποχρεωμένα να κατεβάζουν ό,τι τους λέει το ηλεκτρονικό μας σύστημα, έβγαλαν απολυτήρια όπου αναγράφονται και το παλιό σύστημα και το νέο σύστημα».
Έριξα δυο καντήλια. Δε βλαστήμησα τα θεία, για να μην πικράνω τον Ιερώνυμο. Μια χαρά τα πάμε. Η εκκλησία είναι το δεξιό μας δεκανίκι. Ρε π@ύστη μου, δε φτάνει που πήραμε τα άνεργα και κακομαθημένα παλιόπαιδα- αλλιώς ήθελα να τα χαρακτηρίσω- και τα κάναμε υπαλλήλους, μας εκθέτουν από πάνω. Που νομίζουν ότι είναι; Ακόμη στην καφετέρια και πίνουν Φρέντο καπουτσίνο; Στο υπουργείο τους έχουμε, γαμώτο μου. Τώρα πρέπει να κουκουλώσω το θέμα. Δεν πρέπει να φανεί ότι φταίνε τα δικά μας τα παιδιά. Άλλος πρέπει να πληρώσει τη νύφη. Ας ζητήσω τη συμβουλή του μεγάλου πρωθυπουργικού συμβουλάτορα. Ο Καρανίκας είναι ο σεφ στο στρατηγικό σχεδιασμό. Κάτι πικάντικο θα μου μαγειρέψει για να τα κουκουλώσω.
« Έλα, ρε μ@λ@κα, χαθήκαμε» του λέω στη απόρρητο τηλέφωνο. «Εδώ τα κάναμε της επίχρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα. Τι; Δεν κατάλαβες; Της π@υτ@νας, ρε άσχετε. Πως τα βγούμε λάδι; Για σκέψου κάτι. Βάλε και λίγο να δουλέψει το νιονιό σου.»
Ωραίο πράγμα να έχεις σπουδάσει την υψηλή τέχνη της μαγειρικής! Ξέρεις να παντρεύεις τα πιο ετερογενή υλικά και να λες αυτό τον αχταρμά πανδαισία της γαστρονομίας. Και ο Νικόλας ο Καρανίκας μου βρήκε τη λύση. Ανακοίνωση από το υπουργείο πως φτάνε οι καθηγητάδες που βιάστηκαν. Να, ρε, το εύκολο εξιλαστήριο θύμα. Ε μα, οι παπάρες δεν πήραν παράδειγμα από μας που όλα τα κάνουμε με καθυστέρηση μηνών ή ετεροχρονισμένα. Γιατί, ρε, θέλετε να βγάλετε έγκαιρα τα απολυτήρια; Ποιος σας είπε να κάνετε έγκαιρα τη δουλειά σας και χαλάτε την πιάτσα; Μήπως για να πάνε οι μαθητές νωρίς στη Μύκονο; Που πας, βρε Καραμήτροέλληνα μαθητή στη Μύκονο με 400 ευρούλια πρώτη ξαπλώστρα θάλασσα; Άσε τη σύνταξη της γιαγιάς, γιατί αυτή την έχουμε βάλει εμείς στο μάτι.
Και να συντρόφια μου, η ανακοίνωση του Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Το λοιπόν, εμείς με θρησκευτική ευλάβεια κάναμε έρευνα και με βάση την πλατιά και σε βάθος παιδεία μας, σας λέμε:
Το υπουργείο δε έχει καμιά ευθύνη για την αναστάτωση με την ανάκληση των απολυτηρίων και την έκδοση νέων. Για όλα φταίνε οι βιαστικοί καθηγητάδες. Ήθελαν να ξεμπερδεύουν μια ώρα αρχύτερα για να πάνε στα κοσμικά νησιά να ξοδέψουν τον παχυλό μισθό που τους δίνουμε.
Αυτή είναι η αλήθεια και μόνον αυτή. Μάρτυράς μας όλες οι αλήθειες που σας έχουμε πει στον ενάμισι χρόνο που κυβερνάμε. Εγγυόμαστε πως το υπουργείο έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως ακριβώς πριν ένα χρόνο στο δημοψήφισμα, όπου μετατρέψαμε το ΟΧΙ σας σε ΝΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: